Pages

sâmbătă, 5 februarie 2011

Castiga 500 de euro cu Otto

So... i m going to be quick :)) nu prea ma dau in vant dupa postari ,astazi am intrat pe  site ul dnei Adina Necula si am descoperit ca OTTO organizeaza  un concurs ,mai multe detalii veti gasi la ea pe site:D(told ya i m not good at it))
Iata ce am ales eu,am ales bineinteles ceva ce as purta  eu,:boyfriend blazer(must must have),pantofi cu platforma de piele de velur ,tricoul youth against label,o pereche de pantaloni de smoching(similar to acne tight trousers diferenta fiind ca acestia sunt mult mai acceptabili la pret:->),am ales ca accesorii bratara si geanta.That s 'bout it!Ah si tinuta aleasa de voi trebuie sa fie in jur de 500 e !Give it a try it s fun and who knows maybe u ll be the lucky winner !Good luck to ya ll!


                                                    

4 comentarii:

iguanitza spunea...

super, vreau și eu un boyfriend blazer de ăla. Ia să intru pe site-ul Otto să văd :)

HauteWaRdRobe spunea...

haaaa da da intra intra 8-} *slap in the face*

Reg Rodriguez spunea...

nice set! those shoes are gorg! :)

xx
heyrocketgirl

HauteWaRdRobe spunea...

thx reg xo

Trimiteți un comentariu